AI może wspierać Twoje działania w osiąganiu celów biznesowych. Dzięki zastosowaniu AI możesz zautomatyzować pewne zadania, oszczędzając czas i wysiłek np. przetłumaczyć tekst, tworzyć scenariuszy wideo, ułożyć harmonogram. Narzędzia wykorzystujące sztuczną inteligencję sprawdzają się w e-commerce, gastronomi, turystyce i wielu innych branżach, gdzie można optymalizować procesy sprzedaży i marketingu online. Warto mieć na uwadze, że kwestie własności intelektualnej AI nadal nie są uregulowane przez prawo. AI nadal się uczy i czasami popełnia błędy oraz nie zastąpi człowieka w pracy m.in. dlatego, że komunikacja z odbiorcami wymaga ludzkiej empatii, autentyczności i zrozumienia kontekstu. https://smasystentka.pl/najlepsze-narzedzia-ai-dla-biznesu-niezbednik/
Korzyści z wykorzystania narzędzi AI w tworzeniu i dystrybucji treści:
1. Automatyzacja generowania różnych rodzajów, przez to proces jest szybszy i wydajniejszy.
2. Personalizacja – dzięki analizie danych o użytkownikach, tworzy się treści dostosowane do ich preferencji.
3. Jakość – koryguje błędy i sugeruje ulepszenia, co prowadzi do poprawy jakości treści.
4. Skuteczność – po analizie danych na temat odbiorców i tworzy treści, które są bardziej skuteczne w dotarciu do docelowej grupy.
5. Optymalizacja dystrybucji – tworzy zaawansowane analiz danych, które pozwolą lepiej zrozumieć potrzeby klientów i zoptymalizować proces dystrybucji treści i zwiększyć jej skuteczności.
6. Redukcja kosztów – poprzez automatyzację i optymalizację niektórych procesów tworzenia i dystrybucji treści.
7. Monitorowanie wyników kampanii marketingowej i możliwość szybkiej reakcji na zmiany i optymalizację działań.
Zanim zrobiło się głośno o ChatGPT mogłeś już sprawdzić technologię sztucznej inteligencji i korzystać z narzędzi, które wykorzystują sztuczną inteligencję. Część z narzędzi oferuje bezpłatny okres próbny. Poniżej lista w czym może pomóc AI:
Propozycje generatorów treści:
Chat GPT firmy OpenAI to nie tylko narzędzie do komunikacji. Na liście najlepszych narzędzi nie mogło zabraknąć najpopularniejszego czatu. Może pomóc Ci w tworzeniu treści marketingowych, blogowych, opisów produktów, analizowaniu trendów, danych i wielu innych.
Rytr.me – wystarczy, że określisz język, charakter, frazy kluczowe i tematykę w którym mają być napisane treści reklamowe, opisy produktu, nagłówki, e-maile marketingowe.
Copy.ai – po wybraniu rodzaju tekstu, tematu i stylu narzędzie generuje pomysły na tworzenie treści do social mediów, na strony internetowej, do reklam czy e-maili itd.
Articoolo – narzędzie zawiera wszystkie niezbędne funkcje do generowania tekstów. Pomaga stworzyć treści na podstawie fraz kluczowych zgodnie z zasadami SEO. Można określić też długość oraz stopnień trudności tekstu.
Autowriter.tech – narzędzie do szybkiego pisania, daje możliwość generowania treści np. opis produktu, posty, artykuły itd.
Jasper.ai – narzędzie ma generuje wysokiej jakości treści na różne tematy i formaty.
Zestaw narzędzi do obrazu, wideo, prezentacje:
Canva -wykorzystuje technologię sztucznej inteligencji, dzięki której z łatwością stworzysz plakat, baner, edycję zdjęcia itd.
DALL-E – na podstawie promptu wygeneruje dowolny obraz.
Lumen5 – oferuje gotowe szablony do adaptacji lub można stworzyć samodzielnie nowe projekty. Generuje grafiki i animacje, które można wykorzystać w wideo.
PhotoRoom – magiczne studio pozwala na szybkie łatwe usuwanie tła ze zdjęć, tworzenie grafik na potrzeby mediów społecznościowych.
Designs.ai – studio projektowe, które ułatwia projektowanie elementów wizualnych do social mediów.
Możliwość generowania badań, raportów, analiz:
Google Analytics, Adobe Analytics, Mixpanel – to narzędzia analizujące dane związane z treściami i zachowaniem użytkowników. Pomagają zrozumieć preferencje zakupowe klientów, wykrywać trendy i insighty.
Post Intelligence – analizuje posty i interakcje, aby zaproponować lepsze treści i odpowiedni czas na publikację. Pomaga zoptymalizować strategię.
Jest to tylko część dostępnych narzędzi opartych o sztuczną inteligencję, które wspomagają pracę i dostarczają danych do podejmowania mądrych decyzji biznesowych.
prawdź, co mogę zrobić dla rozwoju Twojego biznesu.