Dział kreatywny w agencji reklamowej jest odpowiedzialny za wymyślanie nowych sposobów sprzedaży produktu lub promocji wizerunku. Tworzymy reklamy, reklamy drukowane, billboardy i banery internetowe, ulotki i broszury przedstawiające produkty i usługi naszych klientów, kampanie w mediach społecznościowych (takie jak posty na Facebooku lub Twitterze), wirusowe filmy wideo, które zachęcają do dzielenia się nimi w mediach społecznościowych, plakaty i ulotki, które można rozdawać w sklepach lub wykorzystywać w innych działaniach promocyjnych – możliwości są nieograniczone!

Dział strategii polega na stworzeniu “dlaczego” za naszymi reklamami. Kim jest grupa docelowa? Jakie jest przesłanie? Jak ludzie mają reagować? Jak wygląda sukces? Te pytania pomagają nam określić, które medium będzie działać najlepiej dla każdej kampanii. Ten dział bada również potencjalnych klientów.

W dziale mediów kupuje się spoty w programach telewizyjnych i radiowych, które są istotne dla docelowych odbiorców naszych klientów.

W skrócie – czym zajmują się agencje reklamowe?

  1. Opracowują strategię marketingową
  2. Tworzą kampanię marketingową i reklamową
  3. Wdrażają stworzoną kampanię marketingową
  4. Mierzą skuteczność kampanii
  5. Oceniają wyniki i w razie potrzeby poprawiają je

Na stronie http://teamowi.pl/ dowiesz się więcej na temat strategii marketingowych.